Brugge Foto 2019
© Anne-Sophie Costenoble / Musea Brugge

Brugge Foto 19. 6de editie Stadsfotofestival / Volkskundemuseum

Volkskundemuseum (Musée de la vie populaire)

In de donkerste weken van het jaar kan je op veertien locaties in de binnenstad werk van meer dan 50 Belgische en buitenlandse fotografen ontdekken. Zowel toonaangevende fotografen als beloftevolle beginners presenteren documentaireverhalen, fotografische essays en hedendaagse conceptuele fotografie. In het Volkskundemuseum en het Gezellemuseum wordt werk gepresenteerd van onder andere Anne-Sophie Costenoble, Alain Janssens en Antonio Jiménez Saiz.
Ook in het Gezellemuseum
__
50 fotografen op 14 locaties in de Brugse binnenstad
__
i.s.m. Cultuurcentrum Brugge, Stedelijke Academie Brugge, Het Entrepot, Concertgebouw, De Republiek, Snuffel Hostel en 44 Gallery.

€6 Gratuit avec pass musées

samedi à samedi