Museum voor Spontane Kunst

Volgens een rotatiesysteem worden er tweehonderd werken tentoongesteld, gaande van volkse en traditionele kunst tot naïeve en outsiderkunst.

Tegenwoordig wordt er niet enkel academische kunst gesmaakt. Het Museum voor Spontane Kunst nodigt je uit voor een fascinerende reis doorheen niet-conventionele kunstvormen. Hier worden de vrijheid en de spontaniteit van de kunstenaar ten top gedreven en alle esthetische vooroordelen losgelaten.

In de tentoonstelling vind je meer dan tweehonderd werken die hun oorsprong vinden in de volkse of traditionele kunst, die vallen onder de naïeven of die neigen naar de art brut.

Ga gratis met de museumpas
244 Belgische musea in 1 pas

di - za, elke eerste zondag van de maand: 13:00 - 17:00
's Morgens open voor groepen (na reservatie)