VTS 25 jaar

Het Vlaamse Trainersschooleffect ... al 25 jaar

Tijdelijk gesloten

SPORTIMONIUM (gesloten)

Benieuwd naar de voordelen van een goed opgeleide trainer of droom jij gewoon ook van een trainerscarrière? Kom dan zeker naar deze tijdelijke expo en maak kennis met ‘Het Vlaamse Trainersschooleffect … al 25 jaar’.
In deze tentoonstelling doe je immers méér dan alleen maar kijken. Trek je sportschoenen aan en voer zelf de proeven uit in het sportlabo. Je ondervindt meteen het belang van de aanwijzingen van de trainer.

Dit jaar bestaat de Vlaamse Trainersschool (VTS), een unieke samenwerking tussen Sport Vlaanderen, de Vlaamse universiteiten en hogescholen met een opleiding LO en de erkende Vlaamse Sportfederaties, 25 jaar.
De VTS organiseert opleidingen om trainer te worden en bijscholingen zodat je steeds op de hoogte blijft van de nieuwste trends in de sport.

Tijdelijk gesloten

vrijdag tot en met zaterdag

Open op:

• Maandag van 10:00 tot 17:00