OPEN M
© M – Museum Leuven

OPEN M

M Leuven

OPEN M geeft beeldende kunstenaars uit Vlaams-Brabant de kans om hun werk te tonen in M. Alle disciplines binnen de beeldende kunsten komen in aanmerking: van schilderkunst tot performance, van video tot grafiek. De deadline om werk in te dienen is intussen verstreken.

M bestaat in 2019 10 jaar en OPEN M is aan zijn vijfde editie toe: dat vraagt om een feestelijke editie! Voor de gelegenheid stelden we een jury samen van vijf bekende Vlamingen die een sterke band met Leuven hebben. Imke Courtois, Phara de Aguirre, Milow, Arnout Hauben en Els Dottermans selecteren hun favoriete werken uit de ingezonden dossiers en brengen ze samen in een verrassende groepstentoonstelling.

Alle bezoekers kunnen tijdens de tentoonstelling stemmen op hun favoriet. De publieksfavoriet krijgt in het najaar van 2019 een residentie in het M-atelier in Cas-co, gekoppeld aan een eigen toonmoment.

vrijdag tot en met zondag

Open op:

• Maandag van 11:00 tot 18:00