Tille Pepermans
© Tille Pepermans

Tille Pepermans

Arentshuis (GESLOTEN, shop is open)

Kunstenares Tille Pepermans (1993, Machelen) presenteert haar nieuwe tentoonstelling ‘ZW 20-21’ in het Arentshuis.

Pepermans staat bekend als een virtuoze tekenaar en voor deze expo bedacht ze een reeks nieuwe tekeningen, deels gebaseerd op werken uit de grafische collectie van Musea Brugge en deels afkomstig uit haar beeldarchief. Ze liet deze tekeningen inscannen en projecteert ze op de wanden van het museum. De kunstenares dompelt je onder in haar fascinerende omgevingen. Je ontdekt enerzijds een wereld bevolkt door mensen en anderzijds een wereld waar de mens uit verdween. Houdt ze een pleidooi voor de verbinding tussen mensen of voor contemplatie?

vrijdag tot en met zondag

Dijver 16
8000 Brugge