Stéphane Roy – 'The Mental Network'
© Stéphane Roy – 'The Mental Network'

Stéphane Roy – 'The Mental Network'

CENTRALE for contemporary art

Met The Mental Network, wil de kunstenaar Stéphane Roy (geboren in Lyon, Frankrijk, 1988, woont in Brussel), die tevens cocurator is van de tentoonstelling gewijd aan Roger Ballen, een uitgebreide sociale röntgenfoto nemen van ons tijdperk met bijhorende problemen en existentiële vragen. De installatie is minimalistisch, participatief en evolutief en heeft ook een universele dimensie. Er wordt immers gepeild naar de meest persoonlijke gedachten van zij die eraan meewerken door hun antwoord op de vraag “Waaraan denk je?”. Op een website (thementalnetwork.com) kan iedereen die dat wenst bijdragen tot die uitgebreide collectie van gedachten die onmiddellijk worden geregistreerd en afgedrukt in de ruimte van de CENTRALE.box. De bezoekers kunnen willekeurig gaan graaien in de vele gedachten.

Neem nu deel aan de installatie door de vraag te beantwoorden: Waar denk je aan ? op www.thementalnetwork.com

donderdag tot en met zaterdag

Open op:

• Woensdag van 10:30 tot 18:00