SURPRISE!
© Jordan Natola

SURPRISE! Images dans le milieu (ARTS² - Mons)

BPS22 Museum voor kunst van de Provincie Henegouwen

De BPS22 stelt een tentoonstelling voor van de workshop IMAGES DANS LE MILIEU (ARTS² - Bergen) om het 33ste jaar van Jean-François Octave als boegbeeld te vieren. De creaties van de kunstenaars (ex-studenten) worden samen met die van de huidige studenten getoond om te getuigen van de specificiteit van deze bijzondere workshop. Bij deze gelegenheid wordt een tekst in de vorm van een ABC-boekje uitgegeven.

KUNSTENAARS: Manu BAYON, Philippe BOUILLON, Julien BRUNET, C.E.C. BLANC MURMURE, Samuel COISNE, Hassan DARSI, Micha DERIDDER, Julien GERBER, Rémy HANS, HELL’O, Stéphanie KERCKAERT, Karine MARENNE, Jean-François OCTAVE, Brigitte RIBAUCOURT, Sylvie RONFLETTE, Edurne RUBIO, Emmanuel SELVA, Maxime VAN ROY, VOID... en studenten.

zaterdag tot en met zondag

Boulevard Solvay 22
6000 Charleroi