Landscapes Museum aan de IJzer
© Museum aan de IJzer

Landscapes - Sporen in het landschap

Musée la tour de L’yser

De crypte en de ruïne van de eerste IJzertoren bleven lange tijd onderbelicht. Het Museum aan de IJzer brengt daar nu verandering in: zowel het politieke verhaal als de symboliek komen aan bod via audio en tekst. Bovendien kun je de crypte nu ook vanuit vogelperspectief ontdekken. In de panoramazaal van de toren ervaar je de transformatie van het landschap: je herbeleeft de bouw van de eerste toren en de onderwaterzetting tijdens de Eerste Wereldoorlog. Een nieuwe digitale dimensie toont je daarbij sporen die eerder onzichtbaar bleven. Deze expo kan ook bezocht worden door families.

(Inbegrepen in het inkomticket)

€0 Gratuit avec pass musées

au

Ijzerdijk 49