Affiche Rembrandt - Fotograaf avant la lettre
Exposition

Rembrandt - Fotograaf avant la lettre

Musée de Reede

Rembrandt wordt wereldwijd niet enkel geroemd als schilder, maar ook als meesterlijk tekenaar en etser. Doorheen zijn hele carrière ging Rembrandt aan de slag met de etsnaald, waarbij hij dezelfde brede waaier aan onderwerpen omarmde als in zijn schilderijen, zoals o.a. (zelf)portretten, landschappen, religieuze en mythologische thema’s.

De tentoonstelling Rembrandt – Fotograaf avant la lettre brengt deze onderwerpen samen in een selectie van een 80-tal werken en gaat op zoek naar de unieke blik op de realiteit door het oog deze wereldbekende kunstenaar: een bijna hedendaagse en fotografische kijk op de wereld in een tijdperk lang voor de uitvinding van de fotografie.

De tentoonstelling loopt van 27 januari 2023 tot en met 22 mei 2023.

€15 Gratuit avec pass musées

Heures d'ouverture

vendredi à lundi

Ouvert le:

• Lundi de 11:00 à 17:00
  • Vendredi de 11:00 à 17:00
  • Samedi de 11:00 à 17:00
  • Dimanche de 11:00 à 17:00

Ernest van Dijckkaai 7
2000 Anvers
info@museum-dereede.be

Accessible avantageusement en train

NMBS Anvers-Central

Profitez de 50% de réduction sur votre voyage !
Avec votre pass musées, vous avez accès à 5 Discovery Tickets de la SNCB qui vous permettent de voyager à moitié prix vers les musées de votre choix (réduction valable sur le trajet aller-retour).

Découvrez votre avantage sur Mon pass musées

Plus d'informations sur ce musée

Mon pass musées
Identifiez-vous pour le pass musées digital