Community Radio Tbilisi Collective
Exposition

Public art Platform Europalia Georgië

S.M.A.K.

In het kader van Europalia nodigen we 'Public art Platform - Tbilisi' uit in Zaal 1 om gedurende enkele weken een radioprogramma te ontwikkelen.

De leden Ani Chorgolashvili (kunsthistoricus en criticus), Lali Pertenava (kunstonderzoeker en curator) en Bara Gallova (medeoprichter van Community Radio Tbilisi) zetten zich actief in voor kunst en sociale projecten in en buiten Georgië en Gent door een reeks ontmoetingen en dialogen met kunstenaars, filosofen, filmmakers en burgers te produceren.

Als museum willen we tegemoet komen aan de vraag naar 'ruimte' in de brede zin van het woord, door Public art Platform uit te nodigen om er enkele weken in te trekken. De programmering is aan de organisatie, onze gast beslist.

Public art Platform werd in 2011 opgericht door vrouwelijke kunstenaars en onderzoekers, als een plek voor kunstenaars, onderzoekers, studenten, professionals of amateurs en burgers, die graag delen, reageren en participeren, die de waarde kennen van openbare ruimte, cultureel en natuurlijk erfgoed; gericht op kunst, sociale en mensenrechten.

€13 Gratuit avec pass musées

Heures d'ouverture

samedi à dimanche

Ouvert le:

• Mardi de 9:30 à 17:30
  • Mercredi de 9:30 à 17:30
  • Jeudi de 9:30 à 17:30
  • Vendredi de 9:30 à 17:30
  • Samedi de 10:00 à 18:00
  • Dimanche de 10:00 à 18:00

Rue & numéro
9000 Gand
info@smak.be
Visitez le site web

Accessible avantageusement en train

NMBS Gand St Pierre

Profitez de 50% de réduction sur votre voyage !
Avec votre pass musées, vous avez accès à 5 Discovery Tickets de la SNCB qui vous permettent de voyager à moitié prix vers les musées de votre choix (réduction valable sur le trajet aller-retour).

Découvrez votre avantage sur Mon pass musées

Plus d'informations sur ce musée

Mon pass musées
Identifiez-vous pour le pass musées digital