BOZAR, Paleis voor Schone Kunsten

Het Paleis voor Schone Kunsten wil model staan voor het Europese cultuurhuis van de 21ste eeuw. Het overkoepelende culturele project BOZAR combineert de werking van een concert- en tentoonstellingshuis met een ondersteunende multidisciplinaire werking.

Het artistieke aanbod opent voor jou de deuren naar een kwalitatief programma per discipline. Daarnaast besteedt BOZAR bijzondere aandacht aan de uitwisselingen tussen disciplines en culturen. Via multidisciplinaire en sector-overschrijdende programma’s biedt BOZAR je een meervoudige ervaring.

Als oudste en grootste kunstenhuis van België wil BOZAR vanuit die artistieke kernopdracht verder uitgroeien tot een stimulerende agora voor cultuur-maatschappelijke ontwikkelingen.

Let op: bij BOZAR kan je met je museumpas één tijdelijke tentoonstelling per dag gratis bezoeken.

Ga gratis met de museumpas
245 Belgische musea in 1 pas

di - zo: 10:00 > 18:00
Gesloten: maandag, 01/01, 25/12, in de zomer van 22/07 > 16/08

LET OP: bij BOZAR kan je met je museumpas maar één tijdelijke tentoonstelling per dag gratis bezoeken.

Ravensteinstraat 23
1000 Brussel