Here We Are! Women in Design 1900 – Today
© Here We Are! Women in Design 1900 – Today

Here We Are! Women in Design 1900 – Today

Design Museum Brussels

Van de pionierende vrouwen van het Bauhaus tot het interieurontwerp van ruimtecapsules, maar ook de klassiekers van design. Vrouwen hebben de wereld van design vormgegeven en toch worden ze vaak over het hoofd gezien. De tentoonstelling Here We Are! Women in Design, 1900-Today belicht de creatieve talenten van vrouwen uit heden en verleden aan de hand van een grote collectie meubels, keramiek, glas, textiel, mode en grafisch ontwerp. Deze tentoonstelling, geproduceerd door het Vitra Design Museum zal te zien zijn in het Design Museum Brussels, met de toevoeging van een sectie gewijd aan deze kwestie in de geschiedenis van design in België.

woensdag tot en met zondag

Belgiëplein 1
1020 Laken