Maison du patrimoine médiéval mosan

Bezoek het Maison du patrimoine médiéval mosan (in het hart van de middeleeuwse stad Bouvignes) en neem een duik in de bewogen geschiedenis van de Maasvallei.

Oude huizen, een rijk patrimonium, ambachten met traditie en de fameuze koperslagers. Treed binnen in het Maison du patrimoine médiéval mosan en neem een duik in de bewogen geschiedenis van de Maasvallei.

Ontdek de rivier, de stad en het kasteel, leef mee met de middeleeuwse inwoners, hun religieuze en funeraire gebruiken, en leer het fijne kennen van de keramiek en de dinanderie.

Laat je verrassen door de permanente presentatie met maquettes, multimedia, originele illustraties en authentieke archeologische vondsten. Vergeet zeker geen bezoekje te brengen aan de tijdelijke tentoonstellingen.

Ga gratis met de museumpas
245 Belgische musea in 1 pas

01/04 > 31/10: di - zo: 10:00 - 18:00