Bos- en Watermuseum "P. Noé"

In het Bos- en Watermuseum, ervaar het evenwicht, de kwetsbaarheid en de schoonheid van de natuur die ons omringt door middel van de decors, spelletjes en gewaarwordingen.

Het Bos- en Watermuseum, genoemd naar zijn stichter "Pierre Noé", stelt met zijn bijzondere scenografie de natuur van de streek rond Spa en Bérinzenne voor.
Zowel het veen als het bos, maar ook de bronnen, de biologische diversiteit, het mysterie van de trek, het leven van het bos, alles komt aan bod, naast Natuurlijk Mineraal Water en bosbouw.
Prachtige wandtekeningen, opgezette dieren, interactieve modules en een sympathieke uil als mascotte maken het museum ... echt gaaf!

Ga gratis met de museumpas
244 Belgische musea in 1 pas

ma > do: 10:00 > 17:00
zo & feestdagen: 10:00 > 17:00