Abdij van Stavelot

Bezoek de Abdij van Stavelot en ontdek de geschiedenis van één van de oudste kloosterfunderingen van België. Ervaar intussen het universum van Guillaume Apollinaire – één van de grote persoonlijkheden van de 19de eeuw – en het circuit van Francorchamps.

Maak kennis met de Abdij van Stavelot, een monument dat op de erfgoedlijst van Wallonië staat. Of je nu geïnteresseerd bent in de geschiedenis van één van de oudste kloosterfundamenten van België, in het mooiste racecircuit ter wereld, of in het artistieke universum van de dichter Guillaume Apollinaire (één van de opvallendste personages uit de 19e eeuw), je kan het allemaal hier van naderbij bekijken.
Het hele jaar door kan je verschillende tijdelijke exposities komen ontdekken rond verschillende thema's die verband houden met de actualiteit.

Ga gratis met de museumpas
244 Belgische musea in 1 pas

Ma - zo: 10:00 - 18:00
Open op maandag tijdens schoolvakanties: bekijk het kalender op www.abbayedestavelot.be