Andenne Museum

Een interactieve reis tussen archeologie en het geheugen. Geïnstalleerd in een nieuw en prestigieus gebouw - Le Phare, Andenne Museum is gewijd aan keramiek en aan archeologisch onderzoek van de grot Scladina.

Een interactieve reis tussen archeologie en geheugen.
Een reis door verschillende millenia van de menselijke geschiedenis via een moderne en interactief scenografie aangepast aan kinderen en volwassenen. Ontdek de ongelooflijk prehistorische overblijfselen van de grot Scladina en de know-how van de ambachtslieden, industriëlen en keramisten in Andenne.

Ga gratis met de museumpas
244 Belgische musea in 1 pas

di - zo: 10:00 > 18:00

Promenade des Ours 37
5300 Andenne
085/849.695
info@lephare-andenne.be

Faciliteiten

• Shop

NMBS Andenne

Tentoonstellingen in dit museum

Er zijn momenteel geen tentoonstellingen in dit museum.