Woning Van wassenhove, 1974
© Juliaan Lampens

Ontdek Woning Van Wassenhove met een combiticket

Museum Dhondt-Dhaenens (tijdelijk gesloten wegens renovatie)

Breng een bezoek aan Woning Van Wassenhove van Juliaan Lampens, de Wunderkammer van Hans Op de Beeck en de groepstentoonstelling “Fruits of Labour” in het museum op zondag 18 juni 2023, zondag 9 juli 2023 en zondag 6 augustus 2023 met een combiticket.

Praktisch

– Tickets zijn beperkt en enkel op voorhand te reserveren.
– Woning Van Wassenhove en de Wunderkammer zijn enkel toegankelijk met het combiticket, er zijn geen afzonderlijke tickets beschikbaar.
– De toegang tot Woning Van Wassenhove is gebonden aan het tijdslot die u bij de reservatie kiest. De toegang tot het museum en de Wunderkammer is niet gebonden aan een tijdslot, met het combiticket kunt u de beide locaties bezoeken tussen 10:00 en 17:00 op diezelfde dag.
– Het museum is wel toegankelijk zonder het combiticket met de geldende tarieven.
– Het bezoek is zonder rondleiding. In Woning Van Wassenhove is een video voorzien (NL) met meer info.

€18 €10 met museumpas

• tot