Rencontres Intergalactiques
© Rencontres Intergalactiques

Rencontres Intergalactiques

art et marges musée museum

Het Art et marges museum wordt even een ruimteschip, waarin u het kosmische werk van Serge Delaunay en André Robillard kunt ontdekken. Twee kunstenaars, met een gemeenschappelijke fascinatie voor de onmetelijke ruimte.

21.02 van 18u tot 21u : Vernissage met performance van André Robillard !

Er worden ook excursies voorzien naar planeten die gewijd zijn aan hun andere passies. “Mechanische Veroniques” getekend in klare lijn bijvoorbeeld, en ook “geweren om armoede te doden”, gemaakt van weggeworpen voorwerpen, maken deel uit van hetgeen u te wachten staat.

vrijdag tot en met zondag

Hoogstraat 314
1000 Brussel