Campagnebeeld WOLF
© Historische Huizen Gent

Meet and greet Frederik Buyckx

Sint-Pietersabdij Gent

Ontdek de expo WOLF en praat na met fotograaf Frederik Buyckx.

Op plekken waar mens en natuur nog in symbiose leven ging Frederik op zoek naar de spanning tussen imposante schoonheid en gevaar. Overrompeld door een oogverblindende pracht leerde hij er omgaan met de angst die de extremiteit en de kracht van de natuur kunnen inboezemen. Zijn beelden vertellen wat hij tijdens zijn persoonlijke zoektocht in afgelegen gebieden ontdekt. Wat als niet comfort, maar vrijheid centraal staat in een mensenleven?

WOLF is hét uitgangspunt voor gesprekken over schoonheid, natuur, gevaar, vrijheid, comfort, vlucht enz. Een gesprek met Frederik biedt inzicht in de totstandkoming van de expo, bijvoorbeeld over de verhalen achter de beelden. Frederik staat open voor dialoog en interactie met jou. Is er een vraag over Frederiks foto’s die jij hem wil stellen?

• tot

Sint-Pietersplein 9