Voorstelling van de limited Edition Charlemagne Palestine
© Voorstelling van de limited Edition Charlemagne Palestine

Voorstelling van de limited Edition Charlemagne Palestine

In aanwezigheid van Charlemagne Palestine en de uitgevers (MER. Paper Kunsthalle)

Op 31 mei wordt om 17u30 – niet toevallig whisky time bij Charlemagne Palestine! – de limited edition van boek en vinylplaat, uitgegeven naar aanleiding van zijn AA SSCHMMETTRROOSSPPECCTIVVE, feestelijk voorgesteld.Deze uitgave werd speciaal voor de expo gemaakt in samenwerking met Luc Derycke en zijn uitgeverij MER. Paper Kunsthalle. Je krijg er een essay voorgeschoteld van Michel Baudson (recensent en voormalig directeur van de Vereniging voor Tentoonstellingen), een gesprek tussen Charlemagne Palestine en Xavier García Bardón (BOZAR/ERG), en foto's en materiaal uit het archief van de kunstenaar en van BOZAR. De vinylplaat bevat een nooit eerder uitgegeven concertregistratie uit 1974 met de “strumming music” die de kunstenaar zo kenmerkt in die periode.Uitzonderlijke actie: koop een van de slechts 81 gehandtekende en genummerde exemplaren voor slechts 200 i.p.v. 250 euro. Actie enkel geldig tijdens de voorstelling.

tot

Ravensteinstraat 15