Jean-Marie Heyligen
© Collection privée

D'entrée de jeu... - Jean-Marie Heyligen au Trinkhall museum

Trinkhall museum

Jean-Marie Heyligen (Aat, 1961) is een meervoudig kunstenaar: schilder, graveur, beeldhouwer, hij speelt al meer dan veertig jaar met oneindig geduld het spel om de dingen die ertoe doen in woorden uit te drukken - bange gezichten, verlaten en naakte lichamen, indianen uit een andere wereld, ridders uit een andere tijd, allemaal ingesloten in het onopgeloste enigma van vormen, lijnen, materialen, kleuren, beelden en dingen. Het werk van Jean-Marie Heyligen is op de lange duur het geordende wirwar, voortdurend gemetamorfoseerd, van alles wat ons heimelijk doorkruist, van kindertijd tot mannelijkheid.

zaterdag tot en met vrijdag

Open op:

• Dinsdag van 10:00 tot 18:00