My Little Pony
© Mande Walschot

My Little Pony: 40 jaar magie

Speelgoedmuseum Mechelen

Bezoek de nieuwe tijdelijke tentoonstelling My Little Pony: 40 jaar magie in het Speelgoedmuseum!

Ontdek de voorloper 'My pretty pony' uit 1981. Laat je meeslepen door de fantasiewerelden van de kleurrijke pony's. Deze werden vanaf 1982 door Hasbro geproduceerd en een jaar later op de markt gebracht. Dankzij de uitgebreide privécollectie 'My Little Pony' van verzamelaarster Mande Walschot beleef je een nostalgische reis en zie je de pony's evolueren doorheen de tijd.

De speelelementen maken de My Little Pony expo tot een onvergetelijke ervaring vol magie voor het hele gezin.

€12,5 Gratis met museumpas

tot en met