Michel Di Nunzio, De l'Objectif à l'estampe
© MPFAC

Michel Di Nunzio, De l'objectif à l'estampe

Museum van Klein Formaat van Hedendaagse Kunst

Kom en ontdek het nieuwste project van keramist, beeldhouwer, graficus, fotograaf en illustrator Michel Di Nunzio (1956, Aiseau, België), ontwikkeld als onderdeel van deze tentoonstelling en voor het eerst getoond. Je kunt het creatieve proces en onderzoek van de kunstenaar waarderen.

Ontdek deze tentoonstelling tijdens onze openingsavond in het museum, op vrijdag 22 maart vanaf 18.00 uur. Je kunt ook genieten van een drankje in het gezelschap van het team en de kunstenaar.

Op zondag 5 mei biedt het museum rondleidingen door Michel Di Nunzio, reserveren verplicht (11.00 - 13.00 - 15.00 uur). Op deze eerste zondag van de maand zijn de toegang en de rondleidingen gratis.

tot en met

6, rue Bassidaine