P.LACE.S
© Credits : Iris van Herpen S/S 2017 in collaboration with Philip Beesley, Model: Elza Matiz, Photo: Sølve Sundsbø / Art + Commerce

P.LACE.S - de verborgen kant van Antwerpen.

Het Snijders&Rockoxhuis

De tentoonstelling ‘P.LACE.S – De verborgen kant van Antwerpen’ belicht de belangrijke rol die de stad speelde in de productie en handel van kant. MoMu brengt dit verhaal via een tentoonstellingsparcours dat vijf locaties in de stad met elkaar verbindt.

De historische ‘places’ waar de expo in Antwerpen plaatsvindt, hebben een – vaak minder bekende – historische band met kant. In het Snijders&Rockoxhuis toont de expo uitzonderlijke kant en hedendaagse mode in historische interieurs.

Bezoek met brochure of iPad.

tot en met

Keizerstraat 10-12