20 Super & Hypercars... in the Spotlight
© 20 Super & Hypercars... in the Spotlight

20 Super & Hypercars... in the Spotlight

Autoworld Brussels

Een twintigtal absoluut buitengewone bolides staan vanaf deze week tot en met 28 juni tentoongesteld in verschillende zones van het museum. Het is een zeer uitzonderlijk gelegenheid om Ferrari’s, Lamborghini’s, McLarens’, Bugatti’s, Audi’s … naast elkaar te zien. En niet de minste.
Hierbij de lijst van het speelgoed die aan het publiek worden voorgesteld: Audi R8 Spyder, Aston Martin GT8, Bugatti Veyron, Bugatti Chiron, BMW M4 DTM Champion’s Edition, Donkervoort GTO, Ferrari Enzo, Ferrari LaFerrari, Italdesign Zerouno, Lamborghini Aventador SVJ, Porsche 918 Spyder, Porsche Carrera GT, Porsche GT2 RS, McLaren P1, McLaren GTR Senna, Mercedes SLR, Mercedes AMG GT, Touring Superleggera Sciadipersia, Touring Superleggera Disco Volante.

Een gelegenheid om zeker niet te missen!

maandag tot en met zondag

Open op:

• Maandag van 10:00 tot 18:00