Expo Handmade in Brugge
© Musea Brugge - Handmade in Brugge

Expo Studio+ - Handmade in Brugge

Gruuthusemuseum

Brugge is een stad van inspirerende makers. Mensen die met passie en gedrevenheid dagelijks de wereld om ons heen vormgeven. Op ambachtelijke wijze, maar toch ook heel hedendaags.

Veelal wordt Brugge geassocieerd met de virtuositeit en het meesterschap van ambachtslui uit het verleden. Maar, ook vandaag is deze stad de thuisbasis voor vele vakmensen, ontwerpers en ambachtelijke ondernemingen.

Jaarlijks reikt Handmade in Brugge labels uit aan Brugse makers die uitblinken in hun ambacht. Ondertussen telt dit netwerk 75 labelhouders. Speciaal voor deze expo zet het Gruuthusemuseum er 25 in de kijker. Ontdek ze in het museum, maar ook in de stad!

OPGELET: Deze expo is omwille van de coronamaatregelen van 27 oktober 2020 tijdelijk gesloten.

dinsdag tot en met zondag

Dijver 17
8000 Brugge