Foto uit de collectie - 1895 Victor Boin met papa Leon Boin op de fiets.
© collectie Sportimonium

De Schatten van Vlieg in het Sportimonium

Tijdelijk gesloten

SPORTIMONIUM (gesloten)

Spring op de fiets en spurt naar het Sportimonium. Snuffel met Vlieg door de tijdelijke expo van Michaux tot Merckx. Een smakelijk en speels parcours voor jonge ‘Flandriens’ helpt kids de schat te vinden. De schattenzoektocht van Vlieg is er voor sportieve jeugd van 5 tot 12 jaar.
Ook benieuwd naar jullie conditie en die van: oma, papa, vrienden, …? In het sportlabo meten jullie kracht, uithoudingsvermogen, evenwicht, reactiesnelheid en lenigheid. Sterker nog met de tips van de trainer kunnen de resultaten nog een pak beter. Na deze ‘workout’ kunnen jullie kegels omver knallen, leer je beugelen en ontdek je al spelend nog vele andere sporten. Pret verzekerd!
Tips:
Kom met de fiets! Het Sportimonium bevindt zich op het fietsknooppuntennetwerk aan knooppunt 61. Stel je route samen via fietsnet.
Vakantievlinder: Met je lid- en spaarkaart gezinsbond 2019 wordt er 20% van je inkomprijs op je spaarkaart geplaatst.
Nagenieten: ravotten in de speeltuinen, verstoppertje spelen, picknicken, en een hapje eten bij onze nieuwe buren. www.zuiderterras.be

Tijdelijk gesloten

maandag tot en met zaterdag

Sport Vlaanderen domein Hofstade via Trianondreef 19 - 1981 Hofstade