In de galerie: Natuur van bij ons
© Provincie Antwerpen

In de galerie: Natuur van bij ons

Arboretum Kalmthout

Natuur- en macrofotograaf Mark Mertens trekt er met zijn camera in de nabije regio graag opuit om de details van bloemen en insecten op te zoeken, ook in Arboretum Kalmthout. Voor Mark is het vooral op zo'n momenten dat hij in de kleinste details -telkens weer- ontdekt hoeveel schoonheid er in de natuur verborgen zit. Als de weersomstandigheden gunstig zijn, kan een indrukwekkend landschap hem evenzeer bekoren. Via zijn foto's tracht hij die schoonheid over te brengen en hoopt hij ook anderen te verwonderen, te inspireren en aan te zetten tot meer respect voor de natuur.

De tentoonstelling is vrij toegankelijk te bezichtigen in de galerie van Arboretum Kalmthout. Een mondmasker dragen is verplicht. Meer info over de corona-veiligheidsmaatregelen vind je op de website www.arboretumkalmthout.be
Prijs: Gratis, toegang tot de tuin betalend.

zondag tot en met zondag

Open op:

• Maandag van 10:00 tot 17:00