foto arsenal lotto arena

Music for the deaf - PPPUSH-IT

SteM Sint-Niklaas - afdeling SteM Zwijgershoek

'Duo-tentoonstelling concertfotografie'
Deze expo kadert in een groter project:
PPPUSH-IT!
Cross-over Festival
IMAGE * MUSIC * MEDIA
7 mei t.e.m. 7 november 2021
Sint-Niklaas, Beveren, Lokeren en Stekene
Meer info via www.pppush-it.be en www.ccsint-niklaas.be/podium/18167/koen-keppens-olivier-donnet-pppush-it

Sinds 2010 is Koen Keppens huisfotograaf van Rock Werchter, werkt hij voor Goformusic, Focus Knack, De Morgen en vooral Humo. In Tentoonstellingszaal Zwijgershoek toont hij een eigenzinnige selectie uit de voorbije 10 jaar en stelt hij gelijk ook zijn nieuwe boek voor, Music For The Deaf II. Verwacht geen klassieke foto’s maar beelden die balanceren op de grens waar concertfotografie eindigt en David Lynch de boel overneemt.

Terwijl Koen Keppens op Rembrandteske wijze artiesten probeert te capteren, vangt de Waalse fotograaf Olivier Donnet ze one minute after the show. Op het moment dat de adrenaline, het zweet en de spanning nog volop aanwezig zijn, klist hij de performer net na het toppunt van ontlading.

Cette exposition fait partie d'un projet plus large:
PPPUSH-IT!
Festival Crossover
IMAGE * MUSIQUE * MÉDIAS
Du 7 mai au 7 novembre 2021
Sint-Niklaas, Beveren, Lokeren et Stekene
Plus d'infos via www.pppush-it.be et www.ccsint-niklaas.be/podium/18167/koen-keppens-olivier-donnet-pppush-it

'Photographie de concert: exposition duo'
Depuis 2010, Koen Keppens est le photographe résident de Rock Werchter, travaillant pour Goformusic, Focus Knack, De Morgen et Humo. Dans Tentoonstellingszaal Zwijgershoek, il présentera une sélection idiosyncratique des 10 dernières années et présentera également son nouveau livre, 'Music For The Deaf II'. Ne vous attendez pas à des photos classiques, mais à des images qui s'équilibrent à la frontière où la photographie de concert se termine et David Lynch prend le relais.

Alors que Koen Keppens tente de capturer des artistes à la Rembrandt, le photographe wallon Olivier Donnet les capture une minute après le spectacle. Lorsque l'adrénaline, la sueur et la tension sont toujours présentes, il photographie l'interprète juste après la hauteur de son décharge.

vrijdag tot en met vrijdag

Open op:

• Dinsdag van 13:30 tot 17:00