MAS | Museum aan de Stroom
© Sarah Blee

MAS | Museum aan de Stroom

MAS

Het MAS wil een internationaal en grensverleggend museum zijn over wereldwijde verbondenheid tussen mensen en collecties vanuit uiteenlopende denk- en leefwerelden. Met een stroom aan verhalen, bekeken vanuit meerder perspectieven, betrekken wij iedereen die nieuwsgierig is naar het heden, verleden en de toekomst van Antwerpen en de wereld.

Het MAS werkt samen met publiek en partners, nationaal en internationaal. De diverse collectie reikt van geschiedenis, kunst en cultuur van de havenstad Antwerpen, via internationale handel en scheepvaart tot kunst en cultuur in Europa, Afrika, Amerika, Azië en Oceanië. Het iconische gebouw van het MAS is dé plek waar stad en wereld elkaar ontmoeten. Er is ruimte voor dialoog en experiment.

• Maandag gesloten
  • Dinsdag van 10:00 tot 17:00