Tristrams Starling on a ruin near the Dead Sea, Sirah Foighel Brutmann & Eitan Efrat,
© Sirah Foighel Brutmann & Eitan Efrat,

Sirah Foighel Brutmann & Eitan Efrat | Là

S.M.A.K.

is een nieuw project van de in Brussel gebaseerde kunstenaars en filmmakers Sirah Foighel Brutmann en Eitan Efrat, en werd gecreëerd voor hun eerste museale solotentoonstelling. is een voorzetting van de dialoog die Brutmann en Efrat eerder aangingen met Chantal Akerman, en een audiovisuele reis tussen België en de Negev/al-Naqab woestijn in Israël en Palestina. Het project onderzoekt de overtuiging van het ergens thuishoren aan de hand van natuurlijke elementen en historische verantwoordelijkheid.

tot en met

jan hoetplein, 1