Knack © Knack

Knack lanceert speciale uitgave over de museumpas

27 oktober 2023

Een Collector’s Edition voor echte museumfans

In september blies de museumpas 5 kaarsjes uit. De verjaardagstaart is ondertussen op, maar het feestje is nog niet voorbij. Naast een Limited Edition museumpas en heel wat leuke voordelen, wacht er nog een cadeautje op jou … een speciaal magazine over de museumpas!

Collector's Edition Knack museumPASSmusées
© museumPASSmusées

Dankzij Knack ligt er een heuse museumgids in de rekken, met 164 pagina’s vol museumtips en verhalen voor jouw volgende bezoek. Verwacht je aan …

• Reportages over o.a. het recent gerenoveerde Kasteel van Gaasbeek en het bruisende Ensorjaar dat ons te wachten staat
  • Een kalender met de aankomende toptentoonstellingen, zodat je zeker niets mist
  • Getuigenissen en interviews met pashouders en museummedewerkers
  • Een uitgebreide museumgids met informatie over elk museum dat je met de museumpas kan bezoeken

Deze gids is een must have voor museumfans als jij. Je vindt het magazine in een krantenwinkel bij jou in de buurt of koopt het eenvoudigweg online.

€ 2 korting, speciaal voor jou

Deze speciale uitgave van Knack kost € 14,95, maar jij krijgt van ons € 2 korting.

Deze actie loopt tot 22 februari 2024. Toon de bon in een krantenwinkel en geniet van je korting én je magazine boordevol inspiratie! De kortingsbon is niet geldig wanneer je het magazine online koopt.

Meer verjaardagscadeaus?

244 musea

Je kan meteen elk van onze musea binnenwandelen voor een bezoek. Niet 1 keer, maar zo vaak je maar wil!

Ontdek alle musea

315 tentoonstellingen

Bovendien kan je ook gratis of voor een kleine meerprijs unieke tentoonstellingen bezoeken in onze musea.

Ontdek alle tentoonstellingen

1 museumpas

Dit alles met slechts 1 pas. Vraag ernaar in een van onze musea of bestel hem hier.

Koop de museumpas