Ceci n'est pas une exposition
© 'Laure Prouvost, Ideally this building would be floating 2 metres above the ground, 2024, Augmented reality work, Courtesy of Bozar and the Artist.

Ceci n'est pas une exposition

BOZAR, Paleis voor Schone Kunsten

In het kader van de tentoonstelling Histoire de ne pas rire. Het surrealisme in België heeft Bozar een artistiek extra muros parcours ontwikkeld rond het Paleis voor Schone Kunsten.
We nodigden vijf kunstenaars uit om kunstwerken te creëren die je kan ontdekken in Augmented Reality (AR). De werken zweven rondom de Kunstbergwijk. Ontdek de acht surrealistisch geïnspireerde kunstwerken op de gevels van gebouwen in en rond het gebouw van Bozar.
Beleeft de volledige AR-ervaring via de 'BozAR Surrealism' app in de App Store of Android Play Store.

Kunstenaars:
Annabelle Binnerts
Ghita Skali & Salim Bayri
Laure Prouvost
Valérie Mréjen

donderdag tot en met zondag

Ravensteingalerij
1000 Brussel